Rezervni dijelovi za auto prikolice i kamp prikolice
Plinski amortizeri za sve potrebe
Hrvatski
TRAŽI ARTIKLE
TRAŽI PREKO SLIKA
PLINSKI AMORTIZERI
SVJETLA
UPIT & SAVJET
O NAMA
GARANCIJA
KONCEPT
KONTAKT
PRIJAVA


Originalni broj proizvodžaca
Naziv artikla
Broj artikla
NOVI ARTIKLI

Novi artikli



TRAZI POMOCU E BROJA

Trazi pomocu E broja

Montiranje pakni

Za najbolji ueinak obavezno zamijenite pakne na boadva kotaca osovine

Provjerite uvjek osnovno,
* Da imate odgovarajuce pakne,
* Da doboši nisu isparani ili osteceni,
* Da sajle nisu ostecene ili pohrdzale ako ih treba zamijeniti ucinite to ili ih dobro podmažite,
* Da su semerinzi cijeli,
* Da su lezajevi ispravni i podmazani ako iz doboša dolazi cudan zvuk promijenite lezajeve ako su dva lezaja u jednom dobošu uvijek ih promijenite istovremeno.


Otpustite ruèicu koènice da mehanizam za sirenje pakni nije zategnut.
Odpusti spojnicu na Štanga sto spaja naletnu koènicu i sajle.
Skini zastitnu kapicu odvrni maticu i polako skinute doboš ako ne ide lako pudi te pazljivi koristite gumeni cekic ili radapciger,  
Za AL-KO pakne morate pritisnuti oprugu na dole kao na slici broj1
smakni celicnu plocicu kao na slici broj2
Tad mozete odvoiti pakne od anker ploce kao na slici broj4


Za Knott pakne da bi skinuli pakne za anker ploce morate pritisnuti oprugu kao na slici br1. skinite uvjek prvu paknu sto nema opruge na sebi sekunder pakna a poslje nje primerp paknu,

Za Peitz,Hahn,BPW,prije nego sto skinete pakne morate skinuti celicnu lisnatu oprugu kao na slici broj3

Slika 1

Slika 2

Slika 3

Slika 4
Promijeni ili podmazi sajle. stare sajle mogu vam uvjek donijeti nove probleme u koliko su sajle stare i hrdzave prilikom montirznnja novi pakni moze se desiti pri kocenju da nevrate nazad pakne i tako ce vam spaliti pakne i doboše,
Zato uvjek preporucujemo mijenjanje sajli zajedno sa paknama.
Podesavanje pakni

Dobro ocistite sve dijelove unutar doboša prije nego sto zapocnete podesavanje pakni,

vijak za podesavanje pakni trevare ga zavrnti do kraja pogledaj te sliku broj 5 ili sa sadnje strane anker ploce kao na slici broj6

1 Vijak za podesavanje pakni zavrnite do kraja okreni doboš uvjek naprijed nikad nazad odpustite vijak toliko da cujete kako Doboš struze od pakne tako uradite na obadvije strane osovine .

2 Na osovini proizvodzaca ( BPW/HANH/PEITZ ) mora te blokirati povratnu polugu za metalnomcijevi od 4mm

3 Stegni sajle i šipku naletne koenice sajle moraju biti isto zategnute,

4 Na montiraj Kotace

5 Kako bi ispitali dali vam kocnice koce stavi te steznu traku na spojku prikolice i na zadnji dio naletnog sistema pokusajte stegniti steznu traku u prvi nekoliko catimetara ce te odma primjetiti ako ste sve dobro uradili http://valeryd.hr/fragor/fragor1.asp

6 Provjeri dali mozes voziti unatrag ako pakne pakne koce kad vozis unatrag to znaci da ste previse pretegli vijak za podesavanje pakni.

Pakne mozete podesavati na sipki sa navojom koja je skopcana na naletni sistem i sajle kocnice.

 

 

 


Slika 5

Slika 6

 

 
 =  = =
 =  =